0107 Stavanger - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 0107 Stavanger - Reisverslag uit Stavanger, Noorwegen van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

0107 Stavanger

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

01 Juli 2016 | Noorwegen, Stavanger

P+C moeten inpakken en vertrekken met de airport bus vanaf het station naar het vliegveld. Uiteraard lopen we met hen mee naar het station en nemen daar afscheid. We zullen ze missen. Het was erg gezellig!
Als de bus vertrokken is lopen we terug naar het archeologisch museum. Ik heb daar handgeblazen kralen gezien. Ik wil van die kralen een sleutelhanger maken als examencadeau voor de geslaagden. Ik heb in heel Stavanger gezocht maar kon ze alleen daar vinden. Ik zoek 35 kralen uit en reken af. Ik trek per ongeluk mijn pasje te snel uit de machine en de dame moet het bedrag daarom opnieuw intikken. Dat blijkt later als ik thuis ben gevolgen te hebben.
Ik koop op de terugweg van het museum een ademend regenpak. De Noren hebben doordat het er veel regent veel betere regenkleding dan in Nederland. Ik ben erg blij met het pak en kan het die dag al tijdens de buien gebruiken. Na nog een keer heerlijk garnalen gegeten te hebben gaan we ons mandje in met de blije gedachten dat we morgen weer even thuis zullen zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Low Land Lady

Zeilboot van 11,75m lang

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 37397

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 27 Augustus 2016

Zeilreis naar Noorwegen 2016

Landen bezocht: