2803 Gouda, auto’s ophalen uit Zierikzee en Colijn - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 2803 Gouda, auto’s ophalen uit Zierikzee en Colijn - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

2803 Gouda, auto’s ophalen uit Zierikzee en Colijn

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

28 Maart 2016 | Nederland, Gouda

Roos en ik vertrekken om een uur of 10 met de trein en de bus naar Zierikzee. We zijn geen van tweeën erg spraakzaam, ik ben nog ziek en Roos denkt dat ze ziek gaat worden. In Zierikzee lopen we naar Roos haar auto en rijden dan met haar auto naar Colijnsplaat. Na een soepje in de jachtclub vertrekken we in twee auto’s richting Gouda. Als we 4 uur na vertrek weer in Gouda zijn zorgt Gerrit voor het uitruimen van de boot en duik ik weer met een deken op de bank. Helaas weer koorts. Morgen toch maar eerst naar de dokter. Enkele jaren geleden heb ik longontsteking gehad en ik ben bang dat het daar weer op uit gaat draaien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Low Land Lady

Zeilboot van 11,75m lang

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 37455

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 27 Augustus 2016

Zeilreis naar Noorwegen 2016

Landen bezocht: