1208 Volendam – Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 1208 Volendam – Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

1208 Volendam – Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

12 Augustus 2016 | Nederland, Amsterdam

Op het motortje naar Amsterdam. We zouden het stuk ook hebben kunnen zeilen maar omdat het erg scherp aan de wind was hebben we dat voor Zoë en Rachelle niet gedaan. We vinden het belangrijk dat Zoë het leuk en niet eng vindt. Ze moet eerst maar een beetje wennen aan alle bewegingen die een boot kan maken.
De kleine jachthaven Aeolis in Amsterdam Noord vinden we een prettiger haven dan de Sixhaven, te druk, of de nieuwe marina, erg duur en ver van de stad. Er is een plekje voor ons vrij gehouden langs de kade en daar maken we de komende dagen dankbaar gebruik van.
In de vroege avond komt Danique E+R met onze auto ophalen en wij zorgen er voor dat Zoë bijtijds in haar bedje beland. Het is de hele week erg laat geworden en we zien dat ze haar slaap nodig heeft. Om half 9 ligt ze al te slapen en als ik naast haar wil gaan liggen, later op de avond, dan blijkt dat ze het hele bed heeft ingenomen. Kennelijk slaapt Zoë graag dwars in bed .