0805 Esbjerg - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 0805 Esbjerg - Reisverslag uit Esbjerg, Denemarken van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

0805 Esbjerg

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

08 Mei 2016 | Denemarken, Esbjerg

Toets nakijken, cijfers in DSDO invoeren, mails beantwoorden, verhaaltjes bijwerken, simpel dagje.
Foto maken van de meerpaal met alle lijnen, wat een zooitje!
We internetten in het verlaten havenkantoor. Op een gegeven moment wil ik proberen om foto’s bij de verhaaltjes te zetten. Helaas is mijn laptop bijna leeg en stopcontacten zijn schaars. Ik denk dat ik de stekker van de tv uit het stopcontact haal maar dat blijkt achteraf de stekker te zijn waar ook het apparaat voor het internet op zit. Stomme muts dat ik ben. Daarna doet het internet het niet meer, dus geen foto’s. Grrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Low Land Lady

Zeilboot van 11,75m lang

Actief sinds 02 Sept. 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 37371

Voorgaande reizen:

23 April 2016 - 27 Augustus 2016

Zeilreis naar Noorwegen 2016

Landen bezocht: