Top 10 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu Top 10 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

Top 10

8 Mooiste kerk - Kathedraal in Stavanger
9 Mooiste brug - Eidfjord
10 Mooiste beesten - Jan van Genten op Helgoland

EINDE VAN EEN TIJDPERK

In de maanden die op de reis naar Noorwegen volgden zijn er een aantal dingen gebeurd en duidelijk geworden. We zijn er achter gekomen dat we 25 jaar heel erg fijn met elkaar en de verschillende boten gevaren hebben. Bij elkaar hebben we zo veel mijlen gevaren dat we ruim de wereld rond zijn qua aantal mijlen.
We hebben geen nieuwe wensen t.a.v. grote reizen met de boot. We hebben wel andere reis wensen. Met een Camper door Canada of Amerika of Nieuw Zeeland. We hebben ook de wens om veel van Europa te zien. Deze wensen vervullen lukt niet als we de boot houden. Daarnaast is duidelijk geworden dat ik moet stoppen met lesgeven omdat ik weer een burnout heb gekregen. Gezondheid gaat voor.

DE BOOT LIGT TE KOOP DE HOUSE OF YACHTS IN BRUINISSE. NU MAAR HOPEN DAT DE BOOT SNEL VERKOCHT ZAL WORDEN ZODAT WE AAN NIEUWE AVONTUREN KUNNEN BEGINNEN.