2706 Tau - Reisverslag uit Lysebotn, Noorwegen van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 2706 Tau - Reisverslag uit Lysebotn, Noorwegen van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

2706 Tau

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

27 Juni 2016 | Noorwegen, Lysebotn

Wandelingetje en Gerrit doet iets voor Rotary op het internet van een cafétje. Omdat de oatmilk op is en ik in eerste instantie geen oatmilk kan vinden besluit ik lactose vrije melk en yoghurt te kopen. Ik gebruik de lactose vrije melk vanaf een uur of 12 in enkele koppen koffie.
Laat in de middag lopen we naar de aankomst plaats van de ferry. Op die plek kun je de bus nemen naar de preekstoelrots. Omdat het inmiddels redelijk helder is zou het een goed moment kunnen zijn om toch naar de preekstoel te gaan. Omdat ik tijdens de wandeling weer allerlei pijn voel ben ik niet enthousiast en Caroline is al helemaal niet enthousiast. We gaan maw dus niet.
Achteraf bekeken hadden we op een klein deel van de dag na best kunnen varen, het weer viel mee. Ach morgen beter, dan is het weer prachtig weer. Omdat de wind op donderdag en vrijdag zeer krachtig is en uit het zuiden komt is het niet mogelijk om de boot naar Tananger te varen. We moeten een andere plek vinden om de boot een week achter te laten. Omdat Stavanger vrij duur is, als je kan betalen, vinden we dat niet z’n goed idee. We zien wel.