2606 Lysebotn – Tau - Reisverslag uit Lysebotn, Noorwegen van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 2606 Lysebotn – Tau - Reisverslag uit Lysebotn, Noorwegen van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

2606 Lysebotn – Tau

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

26 Juni 2016 | Noorwegen, Lysebotn

Om 5 uur is het aan het plenzen en dat gaat eigenlijk de hele dag door. Het prachtige uitzicht op de bergen gisteren is vervangen door laag hangende bewolking en nauwelijks enig zicht. We zijn blij dat we gisteren zo van het uitzicht hebben kunnen genieten!
We moteren naar Tau en komen daar aan met 4 natte zeilpakken. Als de luchtvochtigheid zo hoog is dan zijn die erg lastig droog te krijgen. Verwarming aan en de hele boot wordt dan langzaam zeer vochtig. Dat kost de komende dagen moeite en veel luchten om dat vocht weer kwijt te raken.
Gerrit besluit dat we in Tau blijven als het morgen weer zo regent. Helaas laat het weerbericht zien dat we meer regen en wind kunnen verwachten deze week. Tau blijkt na enkele wandelingen niet veel te bieden te hebben. Er zijn winkels voor boodschappen maar dat is het dan wel ongeveer.